O Nas

Dzień dobry!

Nazywam się Valentina Pokrovskaya – jestem wedding plannerem, twórczyni marki Wedding Alchemy by Valentina oraz pomysłodawczyni filozofii ślubnej alchemii.

Nigdy nie myślałam, że będę organizować śluby i wesela. Życie jednak potrafi zaskakiwać. Dziś jestem wedding plannerem – spełniam marzenia zakochanych.

Wszystko zaczęło się w roku 2013. Spełniałam się zawodowo w jednej z czołowych korporacji z sektoru finansowego. Lubiłam swoją pracę i byłam w tym dobra. Odczuwałam jednak potrzebę nawiązania prawdziwych relacji z klientami, poczucia, że wnoszę w ich życie coś ważnego.

Zupełnie przez przypadek trafiłam na informację o kursie dla konsultantów ślubnych. Jadąc do Warszawy na 3-dniowe szkolenie jeszcze nie wiedziałam, że wrócę z postanowieniem stworzenia własnej marki, które przewróci życie moje i mojej rodziny do góry nogami.

Z rynków finansowych do organizacji ślubów i wesel?

Dokładnie tak! W swojej firmie wykorzystuję najlepsze doświadczenie zdobyte w pracy z wymagającym klientem. Korzystam z nowoczesnego portalu do organizacji wesel, gdzie moje Pary Młode mają dostęp do wszystkich informacji o planowanej uroczystości 24/7.

Pracując z klientami z rynków finansowych nauczyłam się efektywnie rozwiązywać skomplikowane zapytania, działając pod dużą presją czasu. Kluczowym czynnikiem sukcesu była efektywna komunikacja z różnymi, często niezależnymi od siebie jednostkami. Pracując nad weselem łączę kilku niezależnych podwykonawców w jeden dobrze działający zespół. Działamy pod presją czasu, wielkich emocji i stresu – zupełnie jak na Wall Street!

Zaciekawiła Was moja historia? Pełna wersja dostępna na moim blogu (link).

Wedding planner - Wedding Alchemy by Valentina

Na czym tak naprawdę polega ślubna alchemia?
Oto główne zasady pracy Be My Valentine

1. Każda Para Młoda, z którą pracuję, jest wyjątkowa

Od pierwszego kontaktu z staram się jak najlepiej poznać Was, Waszą historię oraz Wasze oczekiwania i priorytety. To Wy jesteście moją główną inspiracją do stworzenia unikalnego projektu. Organizator ślubu pracuje trochę tak, jakby układał puzzle – każdy element musi być dopasowany do pozostałych, aby razem tworzyły piękny obraz. Moim zadaniem jako konsultanta jest dopracowanie Waszej wizji dzięki posiadanej wiedzy i doświadczeniu. Każda organizacja ślubu to wyzwanie, do którego podchodzę z pasją i zaangażowaniem.

2. Szanuję czas moich klientów

Właśnie dlatego, że staram się poznać moich Klientów jak najlepiej, jestem w stanie zaproponować Wam po 3-4 propozycji firm bądź osób – lokali, fotografów, wideooperatorów, stylistów, wykonawców poligrafii, itp. – które będą w stanie zrealizować Waszą wizję wesela. Każda oferta jest przeze mnie odpowiednio przeanalizowana i opracowana tak, aby zawierała wszystkie informacje potrzebne do podjęcia decyzji.

3. Szanuję pieniądze moich Klientów – zawsze proponuję rozwiązania najbardziej optymalne w relacji jakości do ceny

Ślub i wesele to duży wydatek, ale jeszcze większy wydatek to źle przeprowadzona organizacja wesela. Nie ma nic gorszego niż marnotrawienie ślubnego budżetu, który i tak nie jest mały (średni budżet wesela na 100 osób to wartość nowego samochodu klasy średniej). Doskonale zdaję sobie sprawę, że powierzając organizację ślubu i wesela Be My Valentine, powierzacie mnie także zarządzanie niemałą częścią Waszych oszczędności. Dlatego zawsze szukam sposobu, aby osiągnąć pożądany przez Was efekt mniejszym kosztem (na przykład poprzez zatrudnienie dobrych lokalnych podwykonawców). Moim zadaniem także jest przewidywanie i uprzedzanie Was o możliwości wystąpienia kosztów dodatkowych oraz szukanie sposobu na ich uniknięcie.

4. Każdy polecony przeze mnie podwykonawca to profesjonalista, za pracę którego odpowiadam jak za własne dzieło

Wesele to “Ten Moment”, którego nie da się powtórzyć. Nie mogę pozwolić sobie na eksperymenty na Waszej uroczystości – każda polecona przeze mnie osoba do zatrudnienia to sprawdzony profesjonalista w swoim zawodzie, za pracę którego mogę ręczyć.

5. Zaufanie moich Klientów jest dla mnie najważniejsze

Moja agencja ślubna prowadzi przejrzystą politykę cenową – będziecie mieli wgląd do podpisanych w Waszym imieniu umów oraz innych dokumentów związanych z przygotowaniem Waszej uroczystości. Nie doliczam żadnych “prowizji” za zatrudnienie podwykonawców – nigdy nie zapłacicie za usługę więcej, niż gdyby była ona kupowana bezpośrednio, a zazwyczaj jestem w stanie zaproponować moim Klientom o wiele ciekawsze warunki finansowe.

6. Jestem motorem napędzającym organizację uroczystości moich Klientów

Planowanie wesela zawsze zaczynam od opracowania kalendarza, który następnie przedstawiam do Waszej akceptacji. Od tego momentu nie będziecie musieli przypominać się i dopytywać na jakim etapie znajdują się prace nad Waszym weselem – to agencja ślubna pilnuje wszystkich terminów, przesyłam oferty podwykonawców, z wyprzedzeniem informuję o zbliżającym się spotkaniu.

7. Nigdy nie obiecuję tego czego nie jestem pewna i nie eksperymentuję na Waszej uroczystości

Sama nie raz padałam ofiarą pustych obietnic wielu sprzedawców, które sypały się jak z rękawa jeśli chodziło o podpisanie umowy i dlatego postanowiłam, że moim Klientom nigdy czegoś takiego nie zrobię. Dlatego zanim, na przykład, złożę Wam obietnicę zorganizowania szczególnej atrakcji – kilka razy upewnię się, że jest to możliwe w danym przypadku. Moje Pary Młode cenią sobie takie podejście, bo chronię ich przed niepotrzebnym rozczarowaniem.

8. Pracuję na wynik, który ostatecznie przewyższy Wasze oczekiwania

Nie jestem osobą, która łatwo się poddaje i bardzo nie lubię mówić moim Klientom, że “czegoś się nie da zrobić”. Na szczęście, jeszcze takiej sytuacji nie miałam – zawsze wraz z moim zespołem szukam rozwiązań, które nie tylko spełnią Wasze oczekiwania, ale ostatecznie je przewyższą.

9. Lubię moje Pary Młode – po prostu!

Ta zasada jest kwintesencją całej filozofii ślubnej alchemii i uważam, że na dłuższą metę tylko szczerość i otwartość w relacji z Parami Młodymi zdaje egzamin. Planowanie wesela i praca nad uroczystością zazwyczaj trwają kilka miesięcy – przez ten czas poznaję nie tylko Was, ale też Waszą rodzinę i przyjaciół, Wasze pasje i preferencje. To naprawdę intensywny czas kooperacji, dlatego jako organizator ślubu traktuję moje Pary Młode jak najlepszych przyjaciół – zawsze chętnie przedyskutuję kwestie, które Was martwią albo są dla Was szczególnie ważne, znajdę czas na spotkanie z Waszą rodziną jeśli będziecie tego potrzebować, pomogę radą. Zdaję sobie sprawę, że organizacja ślubu i wesela wiąże się z tym, że otwieracie przede mną wiele drzwi, zarezerwowanych tylko dla najbliższych – nigdy nie omawiam prywatnych spraw moich Klientów czy sytuacji, których byłam świadkiem, wszystkie zdjęcia przed publikacją na portalach społecznościowych są autoryzowane.

Każdego dnia napędza mnie miłość do tego co robię oraz miłość mojej rodziny. Z drugiej strony – poprzez zaangażowanie i pasję „oddaję” tę miłość z powrotem, tworząc śluby i wesela dla wyjątkowych osób. Stąd slogan mojej marki – “Powered by love”

Zapraszam do obejrzenia galerii backstage, na której możecie zobaczyć jak pracuję ja i mój zespół!